loading...
قاطی پاتی تقریبا پــارتی
Mahtab بازدید : 80 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

دو جمله احساسات زنا رو متحول می کنه .

1) دوستت دارم عزیزم .

2)70% تخفیف

 

 

 

 

آدم ها مثل قایقند

.

. شایدم نباشن 

.

.نمی دونم من وظیفه ی خودم دونستم اشاره کنم .

 

 

 

 

گله ی حیفه نون از خدا :

خدایااون همه دعا کردیم ، اخرشم یه گل خوردیم باختیم .

حالام برو به مسی جونت بگو واست روزه بگیره .

 

 

 

خبر فوری:گروهک تروریستی داعش به 18 کیلومتری مرز ایران رسیده اند .

این گروهک تروریستی مصاحبه کرده:دلیل این پیروزی و این سرعت در پیشروی رو مدیون کفش تن تاک هستیم و اون رو به همه توصیه می کنیم.

 

 

 

 

خدایا من دارم تاوان کدوم گناهم رو پس می دم ؟

.

.

اهان اون گناه؟ حله . ردیفه . ببخشید مزاحمت شدم اون گناهو یادم نبود ....

 

 

 

 

دیروز فال گرفتم ، حافظ گفت:

« خوشابه یاری که دلدارش تو باشی ...»

والا ... حالا خودم بگم میگین خودشیفه اس ... حافظم فهمید ...

 

 

 

 

نصیحت غضنفر به پسرش :

هیوقت زن نیر و به پسرتم بگو زن نگیره .

 

 

 

 

داداش یارو عروسی می کنه .

شب عروسی می شینه پشت در اتاق عروس .

میگن چرا اینجا نشستی؟

میگه بابام گفته بعد از داداشت نوبیت توئه

 

 

 

 

ادامه مطلب ......

 

رایتل شما را به دیدن بقیه ی جوک ها دعوت می نماید .

 

 

 

 

مورد داشتیم خانمه تو گوگل سرچ کرده « قیمت سرویس طلای دختر خالم ... »

گوگل هم جواب داده :« دختر خالت گفته به کسی نگم ... » |:

 

 

 

 

بابام امروز به خواهرم می گه : دخترم از امروز خواستی شال بخری 2 تا بخرم . خواهرمم کلی ذوق کرده می پرسه چرا بابا؟ . بابامم می گه : یکی واسه کلیپست یکیم واسه موهات .

 

 

 

 

بعد از حذف ایران از جام جهانی می دونی چی خیلی ادمو می سوزونه ؟

.

.

.

این که ال جی هنوزم می گه تخفیف به ازای هر گل تیم ملی در جام جهانی ... :|

 

 

 

 

مامانه به بچه ش میگه : می دونم مو های خواهرتو کشیدی شیطونه گولت زد .

میگه :اره ولی لگد تو شکمش ابتکار خودم بود .

 

 

 

 

از لره می پرسن ارزوت چیه ؟ میگه : دکتر بشم ......از اتاق عمل بیام بیرون بگم ...متاسفم

 

 

 

 

از ترکه می پرسن چه گلی دوس داری؟میگه اقاقیا میگن بنویسش می گه غلط کردم رز

 

 

 

 

ترکه زن ژاپنی می گیره هر 5 دیقه یه بار بهش می گه :خب خوابت میاد برو بخواب .

 

 

 

 

تموم شد . . . . 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوست عزیز .من مهتابم . از این که به وبلاگم اومدی خوشحالم و اگر نظر بذاری و عضو بشی خوشحال تر هم می شم . با تبادل لینک موافقم . کپی کردن هم با ذکر منبع مجازه . امیدوارم توی این وبلاگ بهتون خوش بگذره .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 381
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 10,506
  • بازدید کلی : 44,240
  • کدهای اختصاصی